EOK info: TÜ ootab sportlasi õppima eritingimustel + stipendiumid + karjäärinõustamine

Edastame Eesti Olümpiakomitee poolt tulnud topeltkarjäärialase info sportlastele.

Tartu Ülikooli eritingimused

Mõeldes topeltkarjäärile pakub Tartu Ülikool kõrghariduse omandamisest huvitatud sportlastele võimalust õppida paindlikult:

  • Võimalus astuda sisse eritingimustel väljaspool tavapärast konkurssi.
  • Valikus on 42 bakalaureuseastme ja 48 magistriastme õppekava.
  • Kandideerimine toimub kohe talvel, nii et vastuse saab juba 10. märtsil ja jõuab õpingud oma plaanidesse integreerida.
  • Võimalik õpinguid tasuta pikendada kuni kahekordse nominaalaja ulatuses.

Oodatud on avaldused:

  • Kõigi spordialade sportlastelt
  • Kõigi spordiklubide sportlastelt (avalduses tuleb märkida, kas on võimalik esindada TÜ Akadeemilist Spordiklubi ning kui mitte, siis põhjendus)
  • Eeliseks on kuulumine olümpiaettevalmistusprogrammi, EOK noorte saavutusspordi toetussüsteemi nimekirja või EOK järelkasvuprojekti „Märka järgnevat põlvkonda“
  • NB! Kandideerimisel on oluline põhjalik motivatsioonikiri.

 

Täpsem info kandideerimise kohta Tartu Ülikooli Akadeemilise Spordiklubi kodulehelt  https://sport.ut.ee/sportlase-eritingimustel-tartu-ulikooli-vastuvott/

Küsimuste korral võtke palun ühendust Tartu Ülikooli Akadeemilise Spordiklubi spordijuht Kadri Vernikuga: tel: 569 234 26, e-post: kadri.vernik@ut.ee

 

Haridusstipendiumid

EOK kuulutas koostöös HTM-iga välja 2019/2020 kevadsemestriks haridusstipendiumite konkursi õppemaksu tasumiseks kõrg- või kutsehariduse tasulises õppes õppivatele tippsportlastele, lähem info siin:

https://www.eok.ee/organisatsioon/uudised/haridusstipendiumite-konkurss-tippsportlastele-2019-2020-kevadsemestriks

 

Karjäärinõustamine

EOK topeltkarjääriprogrammi raames on sportlastel võimalik saada individuaalset nõustamist nii õpingute kui ka karjääri alal. Lähem info ja sportlaste karjäärinõustajate kontaktid EOK kodulehel https://www.eok.ee/tippsport/topeltkarjaar-karjaarinoustamine

Comments are closed.