Sponsorlusest

Ratsasport, nagu iga teinegi spordiliik, vajab edukaks tegutsemiseks ja arenguks igakülgset toetust. Olgu see siis hea nõu, abikäsi või rahaline toetus – oodatud on kõik! Oleme tänulikud kõigile, kes on senini oma panuse andnud ja ootame rõõmuga ka uusi koostööpartnereid, et viia ellu järgmiste aastate plaanid.

Mis on sponsorlus?

Sponsorlus ei ole heategevus – sellelt oodatakse tulemusi, mis saavad sündida vaid kahe poole koostöös. Sponsorlus ei ole ka reklaam – reklaami tuleks kasutada sponsorluse toetamiseks. Sponsorlus ei ole raha andmine ja seejärel asja unustamine – õnnestunud projektiks tuleks selle turundamisse rohkem raha panustada kui projekti enesesse. Sponsorluselt ei saa oodata muule turukommunikatsioonile sarnaselt impulssi kohesele müügi kasvule, kuid sellest on abi müügitulemuste parandamisele pikemas perspektiivis.
Seega – sponsorlus on partnerlussuhe!

Hakka sponsoriks!

Eesti Ratsaspordi Liit otsib partnereid uueks hooajaks – tule ja toeta ning anna oma panus Eesti ratsaspordi arengusse! Omalt poolt pakume ettevõtetele mitmesuguseid reklaamiväljundeid ja koostööd erinevates turundusprojektides. Igal aastal toimub Eestis ligi 100 rahvuslikku võistlust, kus tehakse kokku ca 7000 starti ja mida külastab tuhandeid inimesi! Detailsemad koostööväljundid lepime kokku konkreetse lepinguga ja seda saab vajadusel jooksvalt täiendada.
Küsi lisa: erl@sport.ee või marketing@ratsaliit.ee